> Jag på balen

Jag har inte känt att jag haft ngn riktig lust att blogga idag... Vet inte varför faktiskt. Har nog mer kraft och energi imorgon, hoppas jag. För nu är jag iaf hemma, så har dator o så =P Det är ju som ni säkert vet anledningen till att jag varit så inaktiv på bloggen de senaste dagarna. Jag har varit hemma hos Mami, på bal i Göteborg och på Hannas (kusinens) student. Med andra ord haft fullt upp hela tiden. Här får ni iaf en bild på mig från balen som var den 3 Maj 2008. Syrran som tog den. Jag fick en hel skiva med bilder, men den glömde jag ju givetvis hemma hos henne. Får ta med den nästa vecka ellerngt. Varsågod:


Vad tycktes? Svart klänning med svart glitter i tubmodell med sjal/scarf till. Yes, det är minsann så jag ser ut =) Den fina frisyren har jag Mami och lillasyster att tacka för. De är allt bra grymma på att fixa snyggt! Klippt mig gjorde jag på Salong de Paris i Skara samma dag, på morgonen. Fick ju tack- och lov en tid trots att det vart så kort varsel. Gick dit innan stängning på tisdagen och fick tiden då de öppnade på onsdagmorgonen. Lucky me!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Den klänningen var grymt fin på dig :)

2008-06-06 @ 13:04:03
Postat av: Monkey

vacker räcker inte till för denna skönhet <3

2008-06-06 @ 15:18:09
Postat av: Linda

Vad fin du va på balen! :) Jättefiiiiin :)

2008-06-06 @ 15:41:25
URL: http://lajndaaa.blogg.se/
Postat av: sofia

Jttefint :D

2008-06-09 @ 08:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0