> Ett sökt jobb

Nu sitter man här och är trött och borde sova sen timmar tbx egentligen. Ska ju upp och jobba imorgon. Som kollo-ledare =) Ska bli riktigt skoj, faktiskt. Få betalt för att leka hela dagarna, ungefär^^ Är ett sommarjobb på 3 veckor framöver, så håller även på att söka jobb så jag inte står utan inkomst när det jobbet är slut. Har blivit ett sökt jobb idag.

Letat och letat, men inget som kännts bra nog och inte ligger i norra Sverige och liknande. Men så hittade jag ett som var som klippt och skuret för mig. Vill ha! Ansökan skulle vara inne senast idag, så var tvungen att sitta uppe såhär sent för att skriva ett riktigt bra personligt brev. Nu är det bara att hålla tummarna så hårt jag bara kan och hoppas på det bästa!

Oj, kära nån, klockan är ju snart 12. Ajajaj, inte bra, nu måste jag verkligen sova. Hur går det för alla andra skolstudenter med jobb då? Alltid kul att veta. Men ni får sova så sött, nattinatt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0