> Öl och fotboll

Jaa, vi anlände inte i Jkpg förrän kl. 6. Missade ju det där förbannade tåget  i Falköping men typ 1 minut. Fatta att man blev sur eller. Mm, åkte en halvtimme innan trots att det bara brukar ta 25 minuter... Hamnade först bakom en såndär härttransport som körde saaakta, sen två sega långtradare med lång bilkö bakom och sist en seg gammal Fiat med två pensionärer. Usha =/ Jag var ju lite lagom sur kan man ju säga. Fick vänta i Fkpg i en timme, men sen så anlände vi ju som sagt äntligen i Jkpg. Finally!

Här har vi spelat kort, druckit öl (dricker iofs öl nu med) och nu ser vi på fotboll^^ Haha, riktiga män är vi brudar minsann =) Amanda sitter här och bekagar sig för sin huvudvärk. Både Ipren, Alvedon och snart Ibumetin har slunkit ner, men ikke blir det bättre. Stackars liten. Nu är Julie och Lisa här med. Eller aa, Lisa har vart här hela tiden, och Julie kom nyss =) Skoj iaf.
Ska snart ta mig en liten promenix med Mandi för att se om hennes jobbiga huvudvärk kan tänkas ge sig. Ngn som kan tipsa om hur man kan bli av med den annars? Vatten har hon ju hält i sig mängder av. Jag vill ju hjälpa min lilla stumpis ju =) Help me to help her.

Vi satsade innan matchen började om hur den ska sluta och jag sa ju 1-0 till Sverige, men nu står det ju 1-0 till Ryssland så jag har ju åkt ut dådå =P Jäkla skit. Men Sverige SKA vinna, det har jag bestämt!

Detta var verkligen ett segt och dåligt tangentbord. Sitter vid Amandas burk. Seg iten varelse den^^ Nää, nu får hon allt ta och friskna till, tycker jag. Imorrn kommer Tomas, och hon får ju verkligen inte va sjuk på fredag. Då ska det ju firas midsommar så det står härliga till! Ska bli så skojsigt. Hur ska ni fira midsommar då? Sorry mitt sega uppdaterande, men får ju ta o va lite social nu när man är här =) Men det kommer iaf mera!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Kollar också på matchen framtills nu... 2-0 till Ryssland men de spelar grymt bra och Sverige spelar inte bra... :(

2008-06-18 @ 22:36:09
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: amanda

jag veet jag har seg data, haha. och du, en promenad med dig hjälper mot allt, tack för att du finns honey<3

2008-06-19 @ 10:22:39
Postat av: Cissi

Jag kollade på den matchen med... Den var ju inte mycket att hurra för tycker jag, om man inte var ryssare dårå... Men nu är ju jag svensk från topp till tå så, aja...

2008-06-19 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0