> DHW uppehåll

Nu har vi sett repriserna på Gossip Girl och Desperate Housewives. Åh, o nu har DHW uppehåll med =/ Usha, vill ju se meeer! Spännande spännande. Pratat med lite folk, o bestämt att vi ska åka o bada efter skolan imorrn. Gött ska det misnann bli =) På Hanatorp. Var längesen jag var där nu, minsann.


(Bilden är från en liten del av Hanatorp, lånad från http://www.hanacamp.se). O så ska ju skåpen i skolan städas imorrn med. Fast i brist på annat så har jag ju redan städat ur mitt, så det är numera helt tomt. Välkomnande tomt står det och väntar till hösten (och imorrn då jag kommer lägga in väskan där) då ngn liten förstaringare kommer ta över det. Skåp nummer 790 i bortre B-korridoren på nedersta raden. Koden till kombinationslåset kanske det är onödigt att skriva ut ;P haha.

Skiter nog förresten i att åka och handla, kanske =P Får la se, orkar inte det just nu. Har smort in balkongräcket i ättika, så förhoppningsvis vill väl inte Maxxi hoppa in där. Vi märker la om han försvinner. Han har varit på besök hos våra stackars grannar typ 3-4 ggr idag redan, så. Nu ska O-J ringa Felix, ska nog o bada tror jag.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0