> Dagens outfit

Svårt att välja kläder nu när vädret varierar så hemskt mkt. Ena stunden blåser det och är bara ca 12 grader ute, sen är det helt plötsligt sol och 25 grader. Därför bled det jeans som man kan vika ner om der blir kallt och tröjans ärmar kan man ju alltid dra upp till armvecken när det är varmt. Här är min outfit idag:


1. Lila, V-ringad tröja - H&M
2. Halsband med tygband och stort silverhjärta med fakediamant - Fleur de Santé
3. Blå, tunna jeans - H&M
4. Hängslen - Minns tyvärr ej vart jag köpt dem, var några år sedan. Ngn som vet vart de såldes?
5. Grå skor "reptilmönstrat" med band och litet strass-spänne, "Attitude" - Din Sko

Yes, det var vad jag har på mig idag då, änsålänge iaf. Får väl se om man byter kläder sen, mycket möjligt. Nu ska jag iaf in till stan. Ha det gött idag, jag uppdaterar när jag kommer hem!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: mmartinis

jag gillar jeansen :)

2008-06-17 @ 16:12:57
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0