> Dag 2

Igår var det dag 2 på nya jobbet. Var även då på Victors i Skara och spelade. BlackJack spelade jag för er som inte vet, jag jobbar som BlackJack-dealer. Det gick förvånansvärt mycket bättre än igår. Nu kändes det verkligen som att "Jag har hittat vad jag vill göra, och jag kan detta!". Det kunde jag, faktiskt. Självförtroendet var bättre än senast, för i fredags vågade jag ju inte riktigt så hon jag var med fick ta över då det blev mycket. Igår däremot fixade jag allt själv, trots att det var fullt spel och folk var uppkäftiga och kom med äckliga förslag. Jag tände till och blev skitförbannad på en snubbe som frågade efter en puss, en kram, om jag var singel, om min pojkvän var ful, om han fick slicka mig i mungipan o allt vad det var =S Disgusting värre. Men jag skällde ut honom, sen var han hur lugn somhelst, haha! Respekt åt mig!

Glömde av min klipptid igår =/ Så ska in till stan nu och se om klippstudion är öppen. Förmodligen är det väl stängt, men hoppas går ju alltid.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: amanda

haha, fan va bra att du skällde ut han! jävla frågor.. ush! imorrn ses vi :)

2008-06-01 @ 14:07:51
Postat av: Märtaaa

You go girl!

2008-06-01 @ 16:40:01
Postat av: Monkey

de hade ja velat seee:D hehe svin de finns asså :S

2008-06-01 @ 17:54:28
Postat av: Cissi

Instämmer med de tre andra!!

2008-06-01 @ 21:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0