> Ny favoritlåt

Nu har vi spelat massa kort o grejjer. Bl.a. 21, Skitgubbe, Nollan, Finns i sjön och Knackpoker. Och jag har fått en ny favoritlåt. Det är "Boll" med "Min Flickvän". Den går typ såhär: "Jag har en flickvän som är dum i huvet, hon är riktigt skadad, ja helt jävla blåst..." Haha, låter la inte skitbra, men ni fattar inte, alltså^^ Den är bara bäst =) Fast jag har ju kommit på min egna lilla version på den med, såklart. Går såhär: "Jag har en flickvän, hon är dum i huvudet, hon heter Amanda och är helt jävla blåst" =D Haha, på skämt såklart! Min Amandis är ju bäst, men det vet ni ju redan. Nu ska vi göra iordning oss och åka o köpa käk och alkoho tills imorrn. C ya later!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

haha kass version du har gjort! ;) DU ÄR BÄST<3

2008-06-19 @ 15:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0