> Boll - Min flickvän

God förmiddag får man väl säga nu då =) Jag vaknade sent idag, typ 12. Gick ju iofs o la mig ganska sent igår ändå. Var gött att sova ut kan jag ju säga. Sitter o letar jubb nu och lyssnar på Cheryl Crow - If it makes you happy. Mycket skön låt som bl.a. varit med i Britney Spears film "Crossroads". Andra låtar som spelats ganska flitigt är Big Runga - Sway. Den låten är fin, bra, lätt att sjunga med i och har varit med i "American Pie". Även en mycket skön låt vid namn "Min flickvän" har spelats en hel del. De som gjort låten kallar sig för "Boll". Vill ni höra den? OOJA svarar ni då ;P hehe. Mycket go' är den iaf, lyssna här (gör det, annars missar ni ngt):


Erkänn att den var rätt go'? Nä, mycket skön tycker jag allt. Den låten har jag ju då med hört tack vare min Amanda (bästast i världen) och hennes Tomas. Han skickade ju den till henne, schysst värre ;P Haha. På skämt såklart dåmen, lite skoj ändå^^ Ärligt hade jag blivit glad om min O-J skickade ngt sånt till mig, haha. Gjort sig ansträngningen liksom.

Men nu ska jag väl söka ngt jobb så jag gjort ngt ordentligt idag med dådå. Vad ska ni hitta på idag? Om ni har några planer vill säga.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

DU har ju redan jobb och så söker du mer ;P haha! Jag vaknade 11.40 idag! Jag fick en chock när jag kollade på klockan! OMFG säger jag bara! Sov 12 timmar inatt, jävligt gött. Tog igen de missade sovtimmarna från midsommar! LÖÖÖÖÖÖVE<3

2008-06-22 @ 13:57:07
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Monkey

den låten e såååå kass hahaha

2008-06-22 @ 18:38:51
Postat av: amanda

haha han va hemsk som skickade den.. och konstit nog så gillar jag den. haha USH! hoppas bussresan gick bra hem honey <3

2008-06-23 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0