> Black & White

Jaa, det blev ingen jeansklänning för min del, för sen slog det ju mig att det var tema Black & White på Mathildas 18-årsfest. Så nu har jag på mig kläderna jag tänkt ha ikväll. Hatt skulle man dessutom ha, och tur som jag har så äger jag ju redan en hatt. När jag dansade så hade vi hattar på oss på uppvisningen till Ushers låt "Yeah". Yes, så så är det. Goodie goodie. Hatten behöver ju som tur är inte vara svart eller vit. Men så nu ska jag ringa Big Brother, packa till ikväll/inatt/imorgon så jag har ngt att ha på mig, och ta en Dagens Outfit-bild.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men då blir jag ju nyfiken på vad det är för färg på hatten? =)

2008-06-28 @ 23:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0