> Nature One Inc

Biltema är en mycket tråkig butik vill jag lova. Sen senast skrivna inlägget så åkte vi in till stan. Frisörsalongerna stod tysta och mörka vid gatorna, så jag kunde tyvärr inte klippa mig. Inte bra. Det var förhoppningsvis sista gången jag glömde en klipptid om man lär sig på sina misstag. Hursomhelst så kom vi på att det kan ju vara dags att åka in till Biltema i Skövde eftersom det öppnat där och våra cyklar är pajj. Det gjorde vi. Körde lite fel först, men hittade sen iaf. O-J sprang runt hit o dit o plockade på sig grejer han behövde, jag var snäll o inskaffade en cykelkorg till syrran som hon behövde. Jag hittade en anda grej i hela butiken som jag ville ha och också köpte. Det var en rosa "doftis-boll" till badrummet som luktar peach.

Efter det åkte vi mot Skara igen. Stannade till vid Köpstan (det som ligger intill Skara Sommarland för er som inte vet). Där käkade vi mat på Sibylla. Korv med mos o bostongurka o sallad. Var massa folk där o köpte mat i bara badbrallorna o så =P Sommarland är i full gång och massa turister har anlänt. Skoj att se lite liv o rörelse må jag säga =) Men man blev jäkligt badsugen när man såg alla strosa runt i bara badkläderna o man själv gick runt i klänning o flipflops i den 35 gradiga värmen. Nu är det minsann sommar!
 
Efter att vi käkat oss mätta och belåtna åkte vi till Coop Forum för att handla mat. Skulle köpa bröd och bland bröden så var det ju självklart ett specialerbjudande som jag inte kunde motstå =P Haha, så kass jag är. Det var iaf att om man köpte 2 bröd från AXA så fick man en frisbee. Så nu äger vi allt en frisbee härhemma. En svart med ett fuld AXA-märke på, haha!

Hemma sen så fixade O-J sin cykel, o imorrn ska han förmodligen göra klart min med. Jag däremot var duktig och dammsög o torkade golven i hela lägenheten. Det var skittråkigt vill jag lova. Efter det skrev jag med Anne en liten snabbis på msn. Grattade till förlovningen mellan henne o hennes älskade Erik som ägde rum i fredags. Efter det tog jag en välförtjänt dusch med min Honey och nu sitter jag o lyssnar på Nature One Inc - Alive & Kickin'. Här hör ni den:


Ursäkta den kassa live-videon, men ni hör ju iaf hur skön låten är. Visst är den? ;P hehe. Nu dricker jag även grönt thé med vaniljsmak som jag sötat med honung, vilket är mycket gött och jag absolut kan rekommendera. Är ju inte bara förbannat gött, utan även nyttigt. Många plus i kanten för det! Nä, nu måste jag ta o sova om jag ska orka med morgondagen.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Skara Sommarland skulle inte vara helt fel idag :)

2008-06-02 @ 11:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0