> Big Brother

Jahopps, så har man vart vaken aaalldeles förlänge idag med då. men imorrn så, då ska jag fanimej gå o lägga mig tidigare (så säger jag iofs varje dag, men imorrn ska jag). Pratat i tele med Big "Nasse" Brother. Askul o snacka massa gamla minnen från när man var minimalistisk. Tänker ju inte på sånt förrän man pratar om det o så. Nu sitter jag här med tandborsten i käften o det är minst sagt läggdags för mig.

    

Mm, så är det. O Big Brother har klippt sig med. Eller aa, klippt o klippt, rakat av allt =O Ugly, haha. "Men jag har ju haft svart hår så länge, o vill testa o bleka det, så ska göra det när det växt ut", haha =P Jaa, vissa människor. Så nu får han leva med att se ut som en Nasse-gris tills det växer ut. Så att det växer fort får vi hoppas. Nu blir han säkert bajs-sur på mig för att jag lägger ut bilder, men det är ju så skoj! Haha. Jag är faktiskt inte "jobbig lillasyster" så jäkla ofta, så man måste la ta sina små chanser, aight?^^ Jaa, så nu vet nu hur the worlds best Big Brother ser ut. (Kärlek till my famous little family^^) Men nu ska jag allt ta o sussa, ska ju jobba imorrn. Jobba o jobba, få betalt för o leka, men aja, same shit ;P Goodnite people!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Big Brother

Haha, jewla elaking!

2008-06-25 @ 16:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0