> Besatt Snöboll

Nu har jag kommit hem från jobbet! Vad har vi gjort idag då? Vi tjejer satt mest o tjöta, spelade kort, lirade en omgång chack o så. Killarna lekte en del med barnen, men fanns ju inte så hemskt mkt o göra. Jag ritade en mycket fin (ironi) teckning och gjorde en kattleksak av två piprensare och lite fjädrar, som ni ser här nedan.

   
   

Och som ni också se fick vi en besatt Snöboll till på köpet. Knäppa katt, haha! Hon blev skitsur på mig som jagade henne med kameran. O så gick hon runt med fjäder-delen i munnen ich Maxxi jagade den andra delen som släpade efter henne^^ Haha, jaa, de två kan då allt konsten att roa sig själva. Lite kul o se iaf.

På tal om Maxxi så har jag gjort om den där "Molly Mus"-låten, om ni vet vilken det är? Min version är iaf "Ma-axxi Ma-axxi Maxxi Maxxi muuus" Erkänn lite sött? ;P Jah, haha. För er som inte vet vem "Molly Mus" är så ser ni henne här nedan:
Men nu så ska jag allt ta och laga lite käk hade jag tänkt, för jag är vrölhungrig, hehe. Blir currykyckling med ris och grönsaker för er som vill veta. Vill ni ha receptet så skriv så lägger jag upp mitt egna recept i bloggen.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag har oxå en cover på den låten, den går så här "Balder, Balder. Balder balder bus". Den sjunger jag för Balder (konstigt, hehe) ibland. Men det är inte ofta han uppskattar min skönsång ;)

2008-06-25 @ 20:40:00
Postat av: Märtaaa

Va söt Snöboll är :)

2008-06-26 @ 15:53:21
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0