> Barnlekar?

Hallojs. Hopp, då hade man vaknat idag med då =) Bra bra. Fast inte gick jag och la mig tidigare och inte gick jag upp tidigare heller. Men men, jag är iaf vaken och jag kommer hinna till bussen trots att jag skriver blogg nu. Bra det iaf. Mm, och vad vi ska hitta på med barnen på jobbet idag vet jag inte riktigt, för det har vi inte bestämt. Men vädret är helt okej, så förmodligen hittar vi väl på ngt skoj ute. Hade ju varit kul med lite bandy, men vi har ju inte fått våra bandyklubbor än, så det blir ju svårt. Får väl ta det nästa vecka ist eller ngt. Mm, så jag vet inte riktigt vad vi ska göra idag, kanske ngn som har ngt förslag på vad man kan hitta på med barnen utan så hemskt mycket "redskap" och leksaker? Vore isf skitbra om ni tipsade mig.

Oj, tiden går snabbt och jag måste gå till bussen nu. Vad ska ni andra hitta på idag då? Ni får iaf ha det så skoj. jag uppdaterar väl i vanlig ordning när jag kommer hem.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0