> Årets första dopp

Vet ni vad? =P Nä, det gör ni inte, det är bara Felix och O-J som vet. Eller nä... Just det ja, jag skrev det ju till Linus på MSN innan med, ja. Men det är så att jag igår tog årets första riktiga dopp. Det dessförinnan ("doppet" alltså) räknar jag inte för då badade inte riktigt hela jag =P Det var iaf jätteskönt. Innan vi åkte o badade var jag o Älskling inne i stan, på marknaden. Myspys och jättevarmt var det. Gött som bara den att bada, förutom alla äckliga småkryp som var det. O så lät det i skogen. Min första tanke var "Hjälp! Det låter som en ko!" (jag är rädd för kor). O-J o Felix bara skrattade åt mig, typ lite dumförklaring. När vi badat klart så ser vi en läskig orm simma i vattnet. "IIIHHH, HJÄÄLP!" haha, typ så. Läskigt värre. Vi byter om o ska hemåt, och gissa vad vi ser? EN MASSA KOR! Nu kunde de allt inte skratta längre, jag HADE så RÄTT. Blir nästan förundrad själv över att jag kände det på mig. "Sjön" vi var vid såg ut som ngt litet Djungel George-place. Fattades bara lite lianer o sånt. Låg ngnstans ungefär mellan Skara, Stenum o Falköping. Kom förresten några Lidköpings-bor o paddlade förbi oss i en kanot, så det måste ju varit ngn form av älv eller nåt sånt. Var ju strömmar o så med.


Hur vågar hon?! Bilden känns väl igen från reklamen på TV.

Idag ska vi färga O-J's hår brunt =P Fint fint, hoppas jag. Han ska bli "brunin" istället för blondin. Haha, "Ellis" trodde ju det hette så när hon var liten =) Nämen så det ska nog bli riktigt snyggt får vi hoppas. Det tror ju iaf jag. Så vi måste dra till affären snart med andra ord. Sen är det mkt möjligt att vi åker till Skarabadet o badar idag med. Ikväll/inatt ska jag jobba, precis som natten till idag. Var massa fyllisar ute inatt o skit, bråkigt värre. Massa som försökte fuska med. Skittråkigt att de ska hålla på så. Får hoppas det är bättre idag, det tror jag. "Stay positive!" som jag brukar säga. Vad ska ni hitta på idag då?


xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Bättre sent än aldrig ;) Kor är ju så söta, tycker iaf jag :)

2008-06-07 @ 19:03:59
Postat av: sofia

Haha, har ju nästan korna som granne här ;) Näe inte riktigt men när man cyklar ner te sjön så cyklar man förbi ett ställe, då e det kohage på båda sidorna om vägen XD Läskigt va? hehe Igår när jag cyklade där reste en jädra kossa på sig å kollade läskigt på mig med sina stora ögon, trodde nästan han skulle hoppa över stängslet å äta upp mig :S hehe han blev ganska mkt större när han reste på sig haha men men, dom brukar inte göra ngt, när jag va lite brukade jag "Mu-a" när jag cyklade förvi haha då kollar dom ännu konstigare på än XD



Gött me första doppet :) Har jag också gjort...skööönt :)

2008-06-09 @ 08:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0