> A lot like love

Käkade lite mat innan och såg på "A lot like love" med Ashton Kutcher och Amanda Peet. Andra ggn jag ser den, men senast var några år sedan nu. Den producerades 2005 och är en romantisk komedi. Den har en speltid på 102 minuter och är barntillåten. Första ggn jag såg den hade jag sett trailern på TV och den verkade vara typ "världens skönast film", så mina förväntningar på den var jättehöga, så jag blev en aning besviken då, faktiskt. Men nu när jag såg den idag så kan jag inte fatta varför och hur jag kunde tycka den var dålig? Den var ju riktigt bra! Den får slutpoäng: NNN av 5. (Bilden har jag lånat från CDON.com).


Handling (tagen från filmfodralets baksida):
"Kan man fortsätta att bara vara vänner efter att man har haft sex? För vänner är just vad  Oliver (Ashton Kutcher) och Emily (Amanda Peet) blir efter ett kort, men intensivt kärleksmöte. Under åren som kommer, för livet dem samman gång på gång - men det är aldrig rätt timing för en romans. Frågan är om Oliver och Emily någonsin kommer att inse att de faktiskt är som skapta för varandra..."

Jaa, det var handlingen då. Gillar du romantiska komedier är det definitivt ngt för dig iaf! Jaoo, ett jobb har jag sökt idag med, för övrigt. Ska nog kika lite mer om det kan tänkas finnas ngt. Vad gör ni andra ikväll då? Ngn som vet om det är ngt bra på TV idag?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0