> Värsta dagiset

Nu är jag hemma från jobbet. Idag var det huuur mkt ungar som helst där. Värsta dagiset typ. Det tog minsann på krafterna kan jag säga. Meningen ungarna ska vara från 8-12 år, men det var så små som 5-åringar där. 5 ledare och över 15 barn om jag inte minns fel. Ett väldigt ståhej med andra ord. Det pysslades, ritades, sågs på film, spelades brännboll, fotboll och andra boll-lekar. De klättrade ute på klätterställningen, gungade, spelade kort, spelade biljard, lekte dunkgömme och en hel del annat. Förstå att man haft mkt o göra idag, eller? =P Helt slut är jag. och sommarväder till maxx ute.



Katterna är som galna ochjag vill så sjukt gärna öppna på balkongen, men det går ju inte för Maxxi-kissen bara går över till grannens balkong och in i hans lägenhet =S Vad ska man göra för att slippa det problemet egentligen? Det är riktigt jobbigt, faktiskt. Jaa, nu hade det vart gött att sätta sig ute på balkongen med en bra tidning och en kall, fruktig smoothie, men det hinner jag inte. Ska äta lite mat nu, sen börja tvätta kl 17. Många maskiner vi behöver köra idag med, får hoppas vi hinner alla. Sängkläderna måste tvättas, och tvättkassarna är alldeles fulla nu med. Jobbigt värre. Oj, så klagig jag låter, det var inte meningen.

Men nu måste jag verkligen sätta igång. Vad har ni för planer för dagen då? Säkerligen (och förhoppningsvis) roligare än vad jag har, eller? C ya later.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0