> Värmland på lördag

Jaa, det blev att jobba i Värmland på lördag natt. Jaa, blir ju en erfarenhet det med =) Blir nog spännande, tror jag. Har ju aldrig varit där. Då där ska jag jobba som croupier dådå. Black Jack-dealer, alltså. Får hoppas jag drar in riktigt mkt money ;P hehe. Och på fredagen jobbar jag också med det. Fast i Skara då. Gött att slippa åka så långt, faktiskt.


Men nu ska jag nog försöka få tummen ur och söka lite jobb. Har ju förresten jobb nu när dessa jobbveckorna som kollo-ledare är slut. I klädbutiken, sen så åker jag till Bulgarien o sen när jag kommer hem blir jag typ arbetslös om jag inte hittar ngt tills dess. Det är minsann inte lätt att leva. Men nu bör jag sätta igång. Måste duscha o så med. Vad hittar ni på ikväll då?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Navas

Tack, de e min kompis =) visst e dom sexiga? hehe

2008-07-02 @ 20:33:32
URL: http://sofianavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0