> Tbx från Kristinehamn

Gomorron på er! Nu är jag tbx hemma efter att ha varit i Kristinehamn (i Värmland) och jobbat som croupier. Mycket trevligt folk träffade jag, även om det vart ganska lugnt på krogen "Ankaret" där jag var och spelade. Var faktiskt skoj med lite Road Trip med Ronja med. Lyssnade på massa bra musik, sjöng, tjötade, tog små rökpauser o matpauser o sånt^^ Var iofs framme typ 40 minuter innan vi skulle börja, men var som sagt skoj.

Nää, om man skulle ta o sova då? Hmm... Gick o la mig typ halv 4 igår natt och vaknade vid 11-tiden och kunde inte somna om. Inte mkt sömn. Sen dess har jag varit vaken. Borde väl sova, men ska ju hem till Mammsen och syrrorna imorrn. Minisyster har ju födelsedagskalas. O går man o lägger sig o sover bara några timmar o ska upp sen utan att vara utsövd är man ju dröntrött... Är väl förmodligen mindre trött om jag sitter uppe tills vi åker? Hmm... Hur ska jag göra? Hur hade ni gjort? =P Nattuggla är jag ju... Fast jag ska ju upp o jobba på måndag med. Vilket litet dilemma det här blev då. Hjälp mig.

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0