> Tack Honeys

Nu är jag hemma från jobbet. Vart massa klirr i kassan idag med =P Känns så bra måste jag säga. Även idag har det sålts massa olika, men bl.a. 3 par skor (varav ett par från Hush Puppies - alltså dyrare, exklusivare), 3 väskor (varav en från Friis&Company) och ja, som sagt, en hel del mer! Mycket roligt när det går bra för butiken (specielt när jag jobbar ;P).

Lite saker som hänt utäver det vanliga var att i måndags (tror jag det var?) så gick det förbi en riddare utanför butiken. Haha, inte varje dag man ser det. Var väl förmodligen en skådis från ngn Arn-teater i Skara ellerngnting. Skoj iaf, tyckte jag. O igår så hade jag ett långt samtal på engelska med en turist. Kul att märka att jag kunde det så bra som jag faktiskt gjorde. Fast vad jag inte förstår är att en från England (eller två har det varit till och med) kommer in i en engelsk butik i Sverige och handlar kläder. Varför? Haha. Lite knäppt, egentligen. Sånna kläder kan ju säkert de köpa hemma, liksom^^

Vill också säga tack Honeys för alla sötiga kommentarer. Jätteskoj att logga in och läsa dem måste jag säga. Gulliga ni är. Och förslåt att jag är så dålig på att kommentera tillbaka. Det blir helt enkelt inte så att jag hinner och orkar läsa så många bloggar nu när jag jobbar så mkt. Förlåt igen, men hoppas ni förstår? Jag jobbar ju så mkt o sen orkar jag inte lägga så mkt tid med att sitta vid datorn som ni kanske märker? Även därför jag uppdaterat så lite...

När man kommer hem från jobbet så ska det ju lagas mat och diverse annat. och så är jag ju TV-nörd med som ska följa alla möjliga program. Hihi. Vad har ni hittat på idag för övrigt? (Ska bara påpeka att jag satt ihop bilderna själv, egen design^^)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Verkar ju gå bra för dig att jobba själv, du kanske ska starta en egen liten rosa klädaffär? =) Det tycker jag allt att du ska satsa på, helt seriöst! Miss ya <3

2008-07-16 @ 19:41:03
URL: http://ruttnasockar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0