> Supersize vs. Skinny

Nu sitter jag och ser på Supersize vs. Superskinny och käkar Ananasringar på burk =P Väldigt gött är det faktiskt. Programmet är det första ggn jag ser på, faktiskt. Man lär ju sig en del. Lite roande att hon på TV just nu kör bebismat-dieten med. Nu tränar de på gym... Kul o se den stora killen utvecklas så genom att äta mindre, nyttigare och faktiskt tycka om att gå på gym o sånt... Jaa, helt okej program änsålänge.

Åh, jag som inte ska vara beroende av några TV-program, jag blir ju så låst till de tiderna. Jag är hoppläs. Sen jag slutade skolan har jag varit extremare med den än någonsin förr. "Oj, måste vara hemma till 20.00 för då börjar Gossip Girl..." osv. Inte alltför bra. Vid 21.00 idag är det Lyxfällan med. Det kan jag inte missa.
                   
Oj, upptäckte att jag är lite solbränd. Blev ju så brun och fin igår, men idag när jag skulle sola de partierna där det blev streck där det bruna bröt av till vinterhyn så blev det rött idag. Gjorde lite ont att klia sig där. Får vara lite försiktigare i solen.

Pratade nyss med Mandi i tele. Imorrn bär det av till Blekinge för henne. Skulle iofs höras imorrn igen, men Mandi, du får ha det så kul iaf. Jag har inte sökt några jobb än idag. Kände mig inte motiverad och hitta inget jobb som passar mig. Alla ligger ju typ skuitlångt bort o sånt. Jag har väl inga större problem med att flytta, men ska jag flytta långt så ska det vara ngt jobb som jag verkligen vill ha med... Nu börjar Supersize vs. Superskinny på TV igen.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Patrik

taget med mobilen dessutom så därför dålig kvalla :P

2008-07-03 @ 21:06:50
URL: http://actionman.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Tack, vad gullig du är! :)

Tror nog att jag kommer klara det, måste ju göra det så :)



Hoppas du får en bra helg!



/Cilla

2008-07-03 @ 21:58:51
URL: http://gabriellaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0