> Project Runway

Som vanligt fastnade jag framför Project Runway nu efter Pussycat Dolls. Spännande, och så skulle det komma en modeikon. Designarna klurade och klurade på vem det kunde tänkas vara. Jag var helt inne i TVn och funderade med. Så gick hon in genom dörren, och så var det Sarah Jessica Parker! Shit, jag blev helt till mig =P Haha, var längesen jag levde mig in så hemskt mkt i TVn.
Som ni säkert märkt vid det här taget så sitter jag ofta vid datorn samtidigt som jag tittar på TV. Det gör också att jag är en liten aning frånvarande ibland när jag ser på TV. Sheat, nu är jag helt stuck i TVn. Tur det blev reklampaus^^ Jamena TVn brukar jag som sagt inte leva mig in i, men musiken däremot. Satt och lyssnade på mina älskade Adept idag på bussen, och höll på att glömma att gå av på rätt hållplats =P Farligt att lyssna på för bra musik ibland, alltså. Satt dessutom och läste Vecko Revyn samtidigt. Dubbelt borta. Inte för att det är ngn favorit-tidning, men helt okej iaf. Vilket lever ni er in i mest, TVn eller musiken?


xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

SV:Okej.. det måste jag kolla upp :P

2008-07-02 @ 22:55:05
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Monkey

MUSIK <3<3<3<3

2008-07-03 @ 11:09:19
Postat av: vickan

jippi jag älskar projekt runaway!roligt det där med busshållplatsen, jag tror jag lever mig in i tvn mest :)

2008-07-03 @ 22:22:49
URL: http://pease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0