> Packning och fransfärg

Idag har min dag bestått av packning. Packat, packat och packat noggrant som bara den. Så imorrn klockan 12.25 bär det av till Jönköping. Där är vi framme 13:59 och ska träffa Mandi (och Thilda och Tomas?). Ska bli skoj. Först stan, sen på kvällen spela pingis och basta o dricka lite =) Kanske kommer Anki och Johan också (grattis till er, btw ;P). På torsdag bär det av till Växjö och Bulgarieeen, wihoow!

Vad jag även har gjort idag är lagat mat, vilket blev risotto. Min version består av ris, köttfärs, fryst blandning av paprika/ärtor/majs samt currykrydda, paprikakrydda och allroundkrydda. Blev mycket lyckat faktuskt. "Gott, gotti-gott-gott".

Jag har även pratat en del i tele med Mandi, sett på TV och gjort en misslyckad fransfärgning. Färgen var svart och märket var "Coloran" och det blev ingen mörkare ton överhuvudtaget trots att jag lät den sitta i länge. Hade ju tänkt att jag skulle slippa mascara nu när jag åker till Bulgarien. Lär väl inte bli rikligt använd ändå, jag har ju mörka ögonfransar. men jag ville ju ha svarta... Aja =/ Får la gå ändå.


Nu ska jag ringa Mandi o hoppas att hon svarar och ta en cigg baraför det =P hehe. Tröööst åt mig. Tur Mandi finns må jag säga. Vad har ni gjort idag, för övrigt?

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Clara

Läs gjärna mitt senaste inlägg om en viss blondinbella! tack

2008-07-22 @ 22:25:05
URL: http://babyblossom.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Snygg blogg!

2008-07-22 @ 22:48:17
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Hannah

Ja, det var coolt med headern sådär :) Du är duktig!

2008-07-23 @ 00:02:34
URL: http://www.hannnah.se
Postat av: amanda

du är underbar! längtar tills imorrn då ni kommer! :) KOMMER BLI DUNDER SKOJ! :)

2008-07-23 @ 00:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0