> Min lilla Marion

Nu har vi käkat lite mat. Potatismos med köttbullar, sallad och lingon blev det. Fast jag hade iofs allroundkrydda och ketchup på också. Var iaf riktigt gött, jag var ju ganska hungrig med.

Pratade med min lilla Marion i tele innan med. Shit, saknar henne massa. Hon var i Falkenberg nu o hade det softisch. Det är ju lite sorgligt egentligen att tänka att vi har gått i samma klass i 6 år (även om vi bara varit kompisar i 4 år), kunnat träffas och hänga med varandra varje dag och sånt. Det kan man ju inte göra längre, aldrig mer som innan iaf... Men klart vi får hitta på andra saker. Men nu bor vi i olika städer och måste jobba och försörja oss o sånt. Vuxenlivet har ju sina nackelar... (Fördelar med, såklart iofs). Saknar vännerna <3

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Jag skanr henne redan! Jag saknar dig med! Jag sknar alla! De flesta har jag inte träffat sen studenten! <3

2008-07-07 @ 18:52:29
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0