> Ledig med betalt imorrn

NU är jag hemma! Varit borta hela dagen. Började dagen med att försova mig. Vaknade 9.25 och bussen gick 9.20. Blev till att stressa asset av sig och ta bilen till jobbet. Blev inte mer än 35 minuter sen ändå. Började 10. Ganska bra jobbat, ändå.

På jobbet var vi och käkade pizza på Pizzeria Roma, då vi "firade" avslut på jobbet. Lägret är alltså slut och jag är inte längre någon kollo-ledare. Var gött med pizza, men jag var inte så hungrig. Jag blir inte så hungrig när det är så varmt ute. (Bilden nedan är lånad från Romapizzeria.com).



Slutade tidigare och jag körde Oskar (från jobbet) till tågstationen så han slapp gå ända dit, jag hade ju ändå bilen med mig. Drog sen till Angel och har varit hos henne hela dagen.

Vi solade, var ute och gick, shoppade lite på ÖoB och Hemkompaniet. Jag köpte visserligen inte så mkt då jag hade glömt bank-kortet hemma och bara hade lite kontanter i plånboken. Vi tjötade även en hel del, åt mat, såg på TV o så. Var kul som bara den att träffas igen.

Såg på Pussycat Dolls, men var ju bara ett såntdär avsnitt där de visade vad som hänt, Gillar inte dem, vill ju se vidare. Blev lite störd av att det var ett sånt i miten av Top Model-säsongen med. Men nästa vecka får jag äntligen se vidare. Sen såg vi på Project Runway (gillar det programmet starkt), sen började Sex and the City och vi såg till första reklampausen, då åkte jag hemåt. Väl hemma så satte jag på TVn direkt och kikade vidare.

Nu sitter jag här och Sex and the City är slut. Nu började det en Stephen King-film som jag tror jag ska gosa ner mig i soffan med O-J och se på. Hur har er dag varit och vad har ni hittat på? Jag fick förresten SMS från the boss innan och vi får ledigt imorrn, fast med betalning =P Perfect! vadå världens bästa jobb, eller? Får betalt fullt trots att vi inte jobbar. Älska sånt.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0