> Jobb, mat, TV, dusch

Nu har jag jobbat klart för idag. Eller aa, 18:10 var jag klar =P Var jätteskoj o jobba idag för det blev mkt klirr i kassan. Sålde bl.a. 4 par skor (varav ett par från Hush Puppies), 3 väskor (varav en från Friis&Company och en från SAGA af Götheborg), 1 smyckeställ, några klänningar, linnen, jeans från JAM, shorts, solbrillor och smycken.

Skitskoj att sälja flera väskor och skor plus ett smyckeställ på samma dag =) Det är alltså en ganska liten och exklusiv butik för er som inte vet det. Och jag har fastnat för ett par skor som jag vill ha. Skitsöta, låga, rosa med strass. O så har jag kommit på vad vi ska köpa i bröllopspresent till S & S med. Kommer nog bli jättebra. Behöver bara fråga Mandi om en sak först.

         


Efter jobbet så tog jag en cigg på vägen till Willys där jag köpte efterrätt i form av varsin gigantisk kanelbulle (som det visade sig att vi inte var det minsta sugna på efter maten). Hemma sen så stod Älskling och lagade mat. Chili con Carne hade jag köpt som han skulle göra =P Var gott. Såg lite på TV när vi käkade. Sen skulle jag ta mig en dusch, men så fastnade jag här. Men nu har jag uppdaterat klart det här inlägget, tycker jag. Så nu ska jag allt ta mig min dusch! Uppdaterar nog snart igen ;P

xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra jobbat du ;) Mm, bullar... Så gott det låter, blev jag ju assugen på det nu =P Eller kladdkaka, ja kladdkaka hade då inte varit fel nu... Puss och Kram Skumbanan <3

2008-07-15 @ 20:38:18
Postat av: thilda

hehe jaha, vad kul:P

2008-07-15 @ 22:45:10
URL: http://thildaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0