> Hur naturlig?

Här ska man tydligen kryssa i det som stämmer in på sig själv. Jaa, så det gör jag väl då. Vad jag blir enligt testet kan man ju räkna ut sen då...

Nur naturlig är jag/du?

Du har....
(x) Mascara över 100 kr
(x) En plattång
(x) En locktång
(x) Designparfym
( ) Foundation över 200 kr
(x) Ögonfransböjare
(x) Olika borttagningsmedel
(x) Speciell hårbalsam i en sprayflaska (en tub)
(x) Läppglans över 100 kr
(x) Hårinpackning
( ) Bodybutter
(x) Bodylotion
(x) Parfym över 300 kr

Du ...
( ) Använder locktång/plattång varje dag
( ) Använder fondation varje dag
( ) Använder mascara varje dag
( ) Använder kajal varje dag
( ) Avänder läppglans varje dag
( ) Använder bodybutter varje dag
( ) Använder bodylotion varje dag
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag
( ) Använder hårinpackning varje dag
( ) Använder hårspray varje dag
( ) Tränar på Gym
( ) Klipper dig varannan/varje månad

Du har...
() Tonat håret
(x) Färgat håret
(x) blekt håret
( ) Hårförlängning
(x) Piercat dig
(x) Tatuerat dig
(x) Tagit hål i öronen

 0-10  Naturligtvis naturlig, tjejen
10-20 Konstgjord behandlad blomma
20-25 Fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka, bara plast

...Jaha, jag fick alltså 16 om jag inte räknat fel. "Konstgjort behandlad blomma". Hmm, ingenting jag kan hålla med om. Jamena om jag köper mig en locktång eller använder hårinpackning, skulle jag då vara onaturlig? Ganska fjantigt test enligt mitt tycke om jag ska vara ärlig. Jamena vad betyder "Fryst jordgubbe" då? Hm, aja, nu har jag testat mig iaf^^ Lade dessutom märke till att det finns fler än 30 punkter. Vad blir ni då och vad anser ni om detta test? Ingen stor grej, givetvis, bara skrev vad jag tyckte för skojs skull.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Eve

Mja testet i säg meningslöst ^^

2008-07-01 @ 20:57:44
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Kul och åka till bulgarien =) vi kollade på det först, men till slut blev det italien iallafall.

& på tal om detta test så fick jag 15.. hm ;p

Fjantigt test håller jag med om.

2008-07-01 @ 20:58:08
URL: http://angeliicaaas.blogg.se/
Postat av: Monkey

ja det är så barnsligt därför jag inte gjorde det :D

2008-07-02 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0