> Grattis till flickan

Jag måste bara skriva ett blogginlägg till nu innan jag går och lägger mig. Jaa, alltså jag hade lovat mig själv att jag skulle vara i säng innan 22.30 idag. Så det ska jag allt ta och hålla (för typ första ggn, men man måste ju börja ngnstans). Jag ska ju faktiskt jobba först imorrn bitti, går väl upp vid 7-halv 8 ellerngt. Hemma vid 4-tiden. Sen så börjar jag jobba klockan 23 igen och slutar 02.30, så hemma och redo att sova vid ca 03.30. Så det gäller ju att vara pigg.

Jag vill iaf tillägna detta inlägget min älskade vän. Vi har varit vänner i ungefär 7 år och är det fortfarande. Det är så att hon fick en dotter klockan 8 imorse! Grattis, gumman. Ser jättemkt fram emot att få komma på dopet.

Nu ska jag sova. Ni får ha en go' kväll och natt, jag ska försöka somna med. Att gå och lägga sig är ju en sak, men somna är en annan. haha, får hoppas det går bra. Grattis än en gång, vännen. Natti people!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0