> Girlstuff

Ännu en vunnen bloggtävling för min del =) Alltid skoj. Igår kom vinsten på posten. Vinsten var ett paket från Girlstuff.se. Innehöll allså det här:


Vanliga tamponger, plus-tamponger (använder jag iofs inte), en fin liten rosa påse att förvara tampongerna i så de inte kommer bort i väskan. Najs med lite gratis-prylar, faktiskt. Tävlade gjorde jag hos http://mariapettersson.blogg.se.

Nu är det dags att åka till jobbet för min del. Vad ska ni göra idag? Ni får iaf ha en fin dag, allihopa. Gött som bara den med sol och 25 grader ute, men det får ju inte jag njuta av så mkt när jag jobbar. That's life.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Eve

Grattis Nicole :D

2008-07-17 @ 11:04:50
URL: http://missevelyn.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Congratulations ;D Jag har precis käkat frulle nu, ska låta käket smälta lite och sen väntar en promenix med vovven... Sen ska jag sätta mig med papper och penna o försöka få ihop ett CV =) Puss o kram på dig <3

2008-07-17 @ 17:32:19
Postat av: amanda

haha, så praktiskt :)

2008-07-17 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0