> Energiknippe

Gomorron, nu är Nicolsan på G igen ;P Jäklar vilket energiknippe jag är, egentligen. Nu hade jag redan sovit ca 4,5 timmar bara två nätter i rad, och vad händer? Jo, jag sover bara 5,5 timmar inatt! Visserligen ställde jag in alarmet på mobilen, man jag vaknade ju till liv innan det ringde. Så jag hade kunnat ligga kvar och sova i hela 45 minuter till, men jag var uttråkad och gick upp. Ja, jo, lite knepigt är det. Det tycker jag nog allt.

Jag är påklädd o allt dessutom! Gick på toa det första jag gjorde (alltid kissnödig på morgonen) och sedan satte jag mig här. Nu ska jag ta o fixa håret och sminka mig med. Sätta på lite thé-vatten också, kanske. Uppdaterar förmodligen snart igen.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh vad underbart att känna sig så pigg och full av energi :)

2008-07-07 @ 07:25:59
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du såg att 3 av länkarna inte funkade=) Fixat nu.



ha en bra dag.

2008-07-07 @ 07:54:17
Postat av: N I C O L E

måste bara börja med att säga att du har världens finaste namn ;) hehe, tack för din kommentar och att du tog dig tid till att svara :) a en bra dag

2008-07-07 @ 09:05:03
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: Anne

jösses vilken piggelin du är :) tänk om man kunde vara lika piggelin som dig, själv är man hemskt seg å trött av sig XD



Ha det bäst!

2008-07-07 @ 12:43:22
URL: http://mumintrollet.wordpress.com/
Postat av: Cissi

Du har en ganska så mysko sömnrytm du... Inte direkt som en annan som sover spenderar tolv timmar om dagen med att sova =P

2008-07-07 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0