> Dubbeldejt idag

Gomorron! Jag vaknade precis, så idag fick jag äntligen sova ut. Såg Stephen King-filmen som gick på TV3 igår "Lida", så kom inte i säng förrän kl 3-halv 4. Tog ett bra tag att somna med. Men skönt att få sova ut iaf.

Nu ringde Mandi nyss o idag ska vi på dubbeldejt. Myspys. Det blir jag, O-J, hon och Tompa. I Falköping ska vi ha dejten bestämde vi. Ska bli roligt.

Vad har ni för planer för dagen? (Om ni har några vill säga). Nu ska jag nog ta och hoppa in i duschen och äta frukost.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

haha, DUBBELDATE kommer bli awsome, längtar som bara den! <3

2008-07-10 @ 12:36:33
Postat av: Cissi

Idag har jag dammsugat rummetintresseklubben antecknar.. Sen va jag ute me hunden med... Ska in i duschen sen och ikväll bär det iväg mot Borås med Märta o Robin... Hoppas att ni får det superduperskojj idag då =) <3

2008-07-10 @ 14:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0