> Därav arg inatt

Nu har E åkt på en fest o jag ska börja ladda upp för o jobba idag med. Angående jobb så var anledningen till att jag var sur igår inatt när jag kom hem från jobbet att det var två som bara fuskade o bråkade hela tiden. Jag blev kallad för alla möjliga saker (tänker inte ens nämna det här). Jag käftade tillbaka ngt in i helvete. Sheat, men testar verkligen sig själv vid sådana tillfällen. Man jag tänker då inte ta ngn skit. Jävlar så jag skällde ut dem. Körde iväg en av dem från bordet. Han fick inte vara med och spela mer. No way.

Skulle de komma idag med så får de absolut inte vara med och spela. Jag ger fan i vad de tänker satsa, de får helt enkelt inte. Helt f*cking körda i huvudet för fan, ju. Åh, jag blir så trött på sånna. O desutom var det ngn som snodde O-J's cykel igår. Säkert samma människa... Skulle inte förvåna mig det minsta.

Men jag blev iaf glad sen ändå. De spelade bort massa pengar så min lön blev långt ifrån dålig kan jag ju säga. Haha, jävla gött jobb, tjäna så mkt ca$h på så kort tid. Soft värre. Nu ska jag göra mig lite kaffe så jag inte somnar på jobbet^^

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0