> Dagens:

Dagens humör: Pigg och framåt
Dagens mående: Bara bra
Dagens frisyr: Utsläppt - mittbena bak som går ut i en snedbena där fram, as usual^^
Dagens smink: Samma som vanligt skulle jag väl kunna säga
Dagens klädsel: Vita byxor och turqose tröja
Dagens doft: Miss Sixty - Rock Muse
Dagens planer: Jobba, sen festa hoppas jag
Dagens borde: Skicka iväg lite mer jobbansökningar
Dagens längtan: Feeest
Dagens vill ha i allmänhet: Napp på ny lägenhet
Dagens materiella vill ha: Nya skor. Ge mig! Snälla?
Dagens beroende: Cigg
Dagens köp: Inget änsålänge
Dagens tråkigaste: Behöver städas hemma, men orkar inte...
Dagens roligaste: Fest ikväll, förhoppningsvis
Dagens fundering: Vilken fest blir det?
Dagens låt: Hmm... Spelar Christina Augilera på jobbet så får väl säga ngn med henne (dock inte bestämt mig för vilken)

xoxo
Nicolsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0