> Dagens:

Dagens humör: Jag är väl glad
Dagens mående: Seg o trött
Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens smink: Inget än
Dagens klädsel: Se "dagens outfit" i föregående inlägg
Dagens planer: Ev. kommer Erika hit (får hoppas jag inte är så seg sen...)
Dagens borde: Rensa garderoben (svämmar över)
Dagens längtan: Saknar bror...
Dagens vill ha i allmänhet: Money money och en färdigrenoverad lägenhet
Dagens materiella vill ha: Skor och örhängen
Dagens beroende: Cigg o förmodligen kaffe med (onyttigt värre, men behöver vakna)
Dagens köp: Inget änsålänge
Dagens tråkigaste: Jag är seg, vill vara pigg!
Dagens roligaste: Money ikväll I hope
Dagens fundering: Ska jag orka gå igenom garderoben?
Dagens låt: Secret Lives of the Freemasons - It only took a whisper

xoxo
Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0