> Coop Forum

Nu har vi varit på Coop Forum och handlat. Gött att ha det gjort. Ganska gött att handla på en söndag ändå, inte så hemskt mkt folk ute då. Och jamena Coop har ju öppet ända till 22 med, så orkar man inte pallra sig iväg förän sent på kvällen (som jag) så är det ju lugnt ändå.

  

Det inhandlades mest mat. Och lite hö o mat till marsvinen med. Och så köpte jag Chic och en Marabou Mjölkchokladkaka med =P O-J tog en Coop  Swiss Chocolate, 200g med nötter. Som faktiskt var skitgod! Smakade ganska mkt nougat/nötcreme, så en sån blir det nog allt nästa gång jag ska köpa choklad. Riktigt god! Rekommenderar jag verkligen. 4 kronor billigare än Marabou var den, så det skiljde inte så jättemkt i pris.

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Den Chic-tidningen har ajg redan köpt ;P

2008-07-13 @ 19:48:09
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Mmm, Marabou =P Smaskigt värre du! Käkat Marabou Premium Dark Milk? Supergod är den. Så är det ju liiite mörk choklad i och då känner man sig liiite nyttig när man käkar den med ;P Fast just nu sitter jag med en Apelsinkrokant jämte mig och det är inte fy skam det heller. Men o ena sidan känner jag mig inte lika nyttig, hehe ^^ Mizz Ya <3

2008-07-13 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0