> Bulgarien, here we come

Nu så är det bara 50 minuter kvar innan det bär av till Växjö flygplats. Nu är vi alltså i Jönköping. Iiih, det skabli så skoj. Bulgarien, here we come! Men tänk så jag kommer sakna min O-J nu när jag åker utomlands en hel vecka med bara 3 härliga tjejer =) ...På tal om O-J så kommer han uppdatera boggen en del när jag är borta. Klart jag ska försöka få tag i en dator och uppdatera jag med, men det blir väl förmodligen inte lika ofta som annars. Men tur jag har min Älskling som ställer upp för mig.

O-J om du läser detta; Jag ÄLSKAR dig så grymt otroligt massa så jag tror knappt det är möjligt. Du är mitt allt, Sötnos <3 Tack för att du finns. O Mandi, du är världens bästaste bästis and I love you. Nu ska jag kramas lite med O-J innan vi åker. Pusspuss!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

jag älskar dig med hun! <3

2008-07-24 @ 12:19:44
Postat av: Märtaaa

Nu får du ha det så kul =)

2008-07-24 @ 14:50:08
URL: http://maertapaerta.webblogg.se/
Postat av: Kim

Sunny Beach? jag var där över midsommar. :p

2008-07-25 @ 10:31:06
URL: http://kimlundin.blogg.se/
Postat av: sofia

HOPPAS DU HAR DET BÄST I BULGARIEN! :)

2008-08-01 @ 18:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0