> Alldeles för sent

Nu är det minst sagt läggdags för mig. Alldeles för sent, precis som valigt. Inte en enda dag sen jag började det här jobbet har jag lyckats gå och lägga mig i vettig tid. Vilket ju gör det så extremt svårt att även gå upp i vettig tid... Jobbigt, jobbigt, men bara mitt eget fel. Blir ju bara stressigt och jobbigt när jag är så natt-ugglig som nu. Måste bli ändring på det snart, minsann. Imorrn kommer Mami och hämtar hem minisyster-yster. Blir nog tomt, men lite skönt ändå =P Då hinns lite annat såsom jobbsökning med.

Men som sagt, nu ,åste jag verkligen sussa. Sov så gott, allesammans! Sweet dreams. Det ska jag försöka göra, de få timmarna jag hinner innan jag ska upp igen. Natti!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Linda

SV: ja, jag med.. Men man kan ju missa nått när man sover :P

2008-07-02 @ 01:09:57
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linda

SV: så du har också en mamma som är tuktig på d ;)

2008-07-02 @ 01:11:32
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0