> 100 frågor, 100 svar

100 frågor - 100 svar.

TESTET BÖRJAR; 20:28

1. Fullständigt namn? - Nicole Lammassaari

2. Ålder? - 19

3. Vart bor du? - Lägenhet, 2:a i Skara

4. Bor tillsammans med? - Pojkvän och husdjur

5. Färg på ditt hus? - Beige, typ

6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet

7. När är du född? - 1989

8. Klass? - 1:a klass? Haha, nämen jag går inte i skolan

9. Vilket år tar du studenten? - Tog studenten i Juni i år

10. Något jobb? - Yes, 2 stycken

11. När gick du upp i morse? - 7.10

12. När ska du sova? - Vid 22 hade jag tänkt

13. Duschat idag? - Nej, inte än

14. Kramat någon idag? - Ja, Älsklingen

15. Pussat någon idag? - Yes

16. Vad har du ätit idag? - Köttbullar o potatismos

17. Dagens klädsel? - Jeans, och blå/vit-randig tröja

18. Dagens smink? - Naturligt

19. Dagens sötnos? - Amanda <3

20. Dagens roligaste? - Elsa på jobbet


Socialt:
21. Har du många vänner? - Mjodå

22. Hur många har du kysst? - Vet inte, haha^^

23. Vem kramade du senast? - Min O-J

25. Hur många har varit otrogen mot dig? - Ingen

27. Har du pojk-/flickvän? - Yeah

28. Vem pratade du med i telefon senast? - Min Mandi

29. Vem fick du senast sms ifrån? - Josefine "Vaniljos"


Favorit:

...just nu.
31. Film? - Freedom Writers, Just like Heaven och Systrar i jeans

32. Låt? - Adept-At least give my dreams back you negligent whore!

33. Mat? - Kyckling

34. Dryck? - Coca Cola light no calories

35. Färg? - Rosa

37. Stad? -  Gbg, Jkpg...

38. Land? - Sverige

39. Ämne i skolan? - Hmm, jaadu... Ingen aning.

40. Människa? - MINA BÄSTA <3


Senaste:
41. Personen du tänkte på? - Big Brother, han är saknad...

42. Personen du kysste? - Min O-J

43. Gången du spydde? - Hmm... dagen efter då jag vart så förbannat skitfull med Erika =P haha

44. Gången du grät? - Minns inte, då Freya dog, tror jag.

45. Pizzan du åt? - En ugnspizza vi hade i frysen

46. Gången du var i Göteborg? - Minns inte =S Då med kusin-Hanna, tror jag...

47. Gången du var i Stockholm? - Förra året

48. Gången du var full? - På Thildas 18-årsfest

49. Gången du var hög? - Aldrig

Antingen eller:
51. Svart eller vitt? -  Svart

52. Hund eller katt? - Katt

53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa sen mys^^

54. Tvspel eller datorspel? - TV-spel tror jag

55. Singel eller upptagen? - Upptagen

56. Hångla eller ha sex? - Båda

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - Haha, inget

58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad

59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother

60. Blont eller svart hår? - Spelar ingen roll, men på mig... Blont

61. Har du blåa ögon eller bruna? - Blåa

62. Choklad eller lakrits? - Choklad, mumma!

63. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Högerhänt

65. Coca cola eller fanta? - Coca cola

66. Pizza eller kebab? - Pizza

67. Randigt eller prickigt? - Randigt

68. Älska eller älskas? - Båda blir bäst

69. Leva eller Dö? - Leva

Antal:
70. Personer du älskar? - De närmsta

71. Personer du hatar? - Ingen jag kommer på nu

72. Gånger du varit full? - Haha, no idea. Förmodligen alldeles förmånga^^

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? - Säger jag faktiskt inte =P

74. Glassar du ätit på en dag? - Vet inte

75. Festivaler du varit på/ska på? - Hm, har nog varit på 5 tror jag

77. Gånger du varit hög? - Ingen

78. Personer du saknar just nu? - 7

79. Gånger ditt hjärta brustit? - En kanske, lite halv smått

Vem:
80. Vill du kyssa nu? - O-J

81. Ska du träffa imorgon? - Jobbarkompisarna

82. Sjöng du senast för? - Älsklingen

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Har två just nu

84. Spelade du tvspel med senast? - Oj, O-J tror jag

85. Vill du ta med på resa nu? - O-J

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Han som knäa Anton i huvudet, jävla idiot...

87. Förtjänar att dö? - Pedofiler

88. Är söt? - Snöboll

89. Vill du sova jämsides med i natt? - O-J, som alltid <3


Vad:
90. Gör dig glad? -  Familjen & vännerna

91. Gör dig ledsen? - Att vara ensam

92. Vill du helst göra nu? - Ringa ngn o gå ut o ta en cigg =P

93. Önskar du att du slapp göra? - Passa tider

94. Vill du ha nu? - En Big Brother här^^ Haha.

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En Toyota Yaris? =P haha, nehmen money kanske^^

96. Längtar du till? - Bulgarien-resan

97. Tycker du om dina betyg? - Skitnöjd!

98. Ångrar du i ditt liv? - Inte mycket

99. Är det bästa som hänt dig? - Älsklingen & vännerna

100. Hur mycket är klockan? - 20:45


xoxo
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: amanda

personer jag saknar nu: DIG :( <3

2008-07-07 @ 21:28:17
Postat av: Amanda

Tack :)

2008-07-07 @ 21:46:45
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0