> 09.10

Nu är klockan 09.10 och jag måste gå till bussen om bara någon ynka minut. Har iaf varit duktig och tagit på mig solkräm idag. Spf 20, så jag ska förhoppningsvis kunna vara ute i solen utan att ta skada =) Igår blev jag ju brunare på de partier jag redan var brun på, men röd på de vitare partierna o så. O ngn kräfta vill jag ju helst undvika att se ut som.

Nu är klockan 09.13 och jag måste gå till busen för att åka iväg till jobbet. Men ni får ha det så bra idag med vad ni nu hittar på förngt skoj!

xoxo
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

ha en underbar dag på jobbet honey! nu åker jag snart till blekinge, och jag förväntar mig 100samtal från dig i helgen :) ÄLSKAR & SAKNAR DIG

2008-07-04 @ 12:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0