> Tripp till Bulgarien

Nu är det fastställt! Den 24 Juli bär det av till Bulgarien för min del. Stannar en vecka, och det ska bli så sanslöst härligt. Obeskrivligt nästan. Med i packningen har vi Mathilda "Tilda" såklart som fixade allt. Min lilla kusin <3 ...Och så har vi Julie och Lisa. Ååh, det ska bli så skoj, och SKÖNT! Sola, Bada o festa. Det är fanimej livet.

Vi kommer åka från Växjö då det blir billigast så. Kan ju va kul med, för man har ju varit i Götet o i Sthlm där man brukar åka ifrån med flyg. Växjö har ju aldrig hänt för min del iaf =P Vi landar i Burgas o åker sedan därifrån till Sunny Beach. Länk: http://www.apollo.se...
Vi kommer bo på Hotel Sirena, där vi har som våran egna lägenhet. Som dessutom har 2 våningar =D Inte dåligt alltså. Hotel Sirena, Bulgaria:

image136

Det värsta med hela resan och alltihop är att man måste vaccinera sig =o 2 sprutor ska tas... Herregud, jag kommer avlida. Hjääälp! Jag hatar sprutor, får ont i magen nu bara av att tänka på det. Vad gör man åt sånt? Hur ska jag fixa det här? Jag lär ju svimma... Någon som tagit sådana sprutor o vet om det gör skitont eller ej?

Det är ju iaf värt det =P Hur lätt som helst. Senast jag var utomlands så var jag inom Norden =P I Finland i somras (2007) med min älskade O-J.  Innan det var jag på Cypern sommaren 2006. Så nu sitter Bulgarien riktigt fint.

Nu ska jag se på TV. Ha det gött -
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Gud så härligt Nicole, vad kommer detta kosta då? :)

2008-01-23 @ 22:04:21
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Märtaaaa

Det livet passar dig perfekt ;P Ser jäklgt gött ut på bilden :)

2008-01-24 @ 15:54:21
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: Cissi

Knö ner mig i en resväska för fan!!!!!!!!

2008-01-24 @ 22:00:48
URL: http://Cissianen.webblogg.se
Postat av: Oscar

Fan vad härligt, blir glad för din skull =)
Och sprutorna e inget farlia alls..
Ska följa emd och hålla dej i handen =)

2008-01-25 @ 16:06:34
Postat av: sofia

sååå härligt me utlandet ju! ska ju utomlands TRE gånger på hm..4 mån..elle va det blir... 26 mars -polen, 1 maj, danmark å 14 juni GREKLAND :D så vi lär bli bruna både du å jag :) ha de bäst! Puss

2008-01-31 @ 18:59:15
Postat av: sofia

sååå härligt me utlandet ju! ska ju utomlands TRE gånger på hm..4 mån..elle va det blir... 26 mars -polen, 1 maj, danmark å 14 juni GREKLAND :D så vi lär bli bruna både du å jag :) ha de bäst! Puss

2008-01-31 @ 18:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0