> Big Brother 23 år

Idag är det den 29/1. Det betyder att min Big Brother, Jonas, fyller 23 år idag =) Grattis!

Det betyder även att studiebidraget kommer på torsdag. Gött, efterlängtat är det kan jag säga! Pengarna på mobilen är slut o jag har inte råd att fylla på för tillfället. Måste även låsa upp mobilen. Låst till Telia nu, vilket är hemskt onödigt med tanke på hur dyrt Telia är. Parlino ska jag ha, det är både billigt o bra. Men hur låser man upp mobilen då? Var på Audio Video i Skara (där mobilen är köpt) o frågade, o dom sa att närmsta stället att låsa upp är i Skövde =S Palla. Varför sälja låsta mobiler när dom inte ens har möjlighet att låsa upp? Dåligt tycker jag.

O för att uppdatera så kan jag ju ta och tala om vad jag gjort i helgen. Varit med Erika =) Alltid skoj. Festsugen som bara den i fredags så vi bestämde att vi skulle festa på lördagen. Mycket riktigt gjorde vi det. Skoj skoj. Vi var i Lidköping hemma hos henne först, hon va seg =P haha. Men sen kom vi äntligen iväg hem till Skara. Förfestade lite, o gjorde iordning mig där. Sen bar det av till Skövde. Var en väktare på bussen som vi pratade med. Tjatade på en kille vi kallade "Grönöga" att han skulle fråga vakten om man fick dricka på bussen (verkade ju inte så, o det ville vi ju gö). Han frågade inte, men det hade tydligen Evelina gjort. En mycket trevlig tjej från Skara =) Vi fick inte gö det, för då får man tydligen böta 1000 spänn. Hade vi ju inte lust med, men vi drack ändå =P Utan att väktaren såg, hihi, buuusiga vi är.

Sen gick vi av vid Sandtorget i Skövde. O en elak kille spillde öl över mig. O precis när jag skulle kicka till honom på ballen sprang den tönten iväg, USCH! Men så ringde jag Pille o beklaga mig, men han bara skrattade. Skadeglad till maxx, or what? haha. Så sa han att vi skulle ses sen på Bogrens. Vi träffade två tjejer, en från Götet o en från Skövde. Mycket trevliga. Vi stod o var olaliga o drack cider på gatan. Gött gött. O så gick vi bort till Bogrens. Det var 21-årsgräns o fel vakt så jag kom inte in. Pille försökte prata in mig, men den snälla vakten kunde inte fixa för att den första (dumma) redan sagt nej. Tråk, men så var vi skitkissnödiga, så gick till McDonald's (Jag o Erika). Jag hade  ingen femma, så försökte ragga till mig en, haha. Nämen satt ett gäng killar där som jag frågade, men ingen hade ngn femma. Så fick köpa mig ett glas vatten för 3 spänn för att få ut lite money. Sen satte vi oss hos samma killar. Vi gick in för våra roller. Hahaha, skitskoj. Jag var en strippa från Götet. De köpte det helt o fullt. Grymt kul var det.

Sen gick vi till Krikelin o dansade där tills vi blev varnade av en vakt för att vi snurrade i världens fart runt strippstången, haha. Så vi gick över till Kosmopol. men var bara tråkiga människor där så gick tbx. Snurrade igen, för ingen vakt syntes till. Sen kände vi att en drink hade nte suttit fel. fanns inte heller ngnstans o sitta, så gick fram till en kille som satt helt ensam. Vi fick varsin Tequila. Jag råkade spilla ut min =/ men bartendern tyckte jag såg så ledsen ut så jag fick en ny. Snällt måste jag säga. Sen gick killen o vi drog till dansgolvet. Sen fortsatte kvällen till 2 någon gång. Så kom Pille o vi följde med honom hem o sov där. Kl 9 skulle han upp för att dra till jobbet i 12 timmar. Vi var ensamma i hans lägenhet =) Skoj. Sov som bara den tills pille ringde o väckte mig 14.30. hade kunnat sova säkert 2-3 timmar till om han inte väckt mig. Vi lagade lite käk o vid typ 16.45 drog vi till busstationen för att åka hem.

Det var det mesta av vad jag gjorde i helgen =) Skoj som bara den var det. Vad har ni gjort i helgen då?
O än en gång, GRATTIS storebror. Får hoppas du får en grymt bra födelsedag. Vi ses på fredag nästa vecka. Då ska du minsann firas.

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Märta-Pärta

Fyllehelg låter det som! Fan va klockrent att de gick på att du var en strippa från Gbg, haha!

2008-01-29 @ 17:02:11
URL: http://maertapaerta.webblogg.se
Postat av: CC

Låter som lattjo helg du, din lille buse =P Uscha för att bli ölspillen. Kan inte ha luktat så gott! Bollan - da strippa från Göteborg! Hahahahahaha xD

2008-01-29 @ 19:51:14
URL: http://Cissianen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0