> Vuxenpoäng.com

image165
Herregud, är jag sååå gammal? Sheat, trodde jag minsann inte. I en liknande test för ett halvår sen ellerngt var jag 27. Har jag blivit ÄNNU äldre nu då? Ojoj, men aja, då är jag iaf mogen med andra ord =) Är väl bara o ta det positivt. Jamena jag vet ju att jag bara är 18 (okej, 19 om en månad) egentligen. Fick sambon, O-J, att göra den med. Hans resultat:

image166
HAAAHAAA! Han är äldre än mig. Nu vet vu ju att han egentligen är 21 (22 om 2 månader) egentligen, men han trodde nog allt att han skulle vinna. Men NÄHÄ då! Haha, det var skoj. Hur gamla är ni EGENTLIGEN? Gå in på http://www.vuxenpoang.com och testa er själva.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja blev du glad nu hihi :) .. Inte bara du som frågat om den iofs men, jasså du är lite äldre än mig där jag :)

2008-02-15 @ 14:27:40
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHA!! Jag fick poängen 8.9 om min ålder borde då vara 17.3 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse.. HAHA

2008-03-17 @ 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0