> Top Model 9

Nya säsongen av Top Model har börjat, o det har man givetvis inte missat. Grymt att hon som har ADHD och den där andra sjukdomen är med (Minns inte vad den heter?). Hoppas hon går långt.

image180

Nu börjar South Park på TV, så tänkte gå o lägga mig i soffan o somna till det... Eller nej, fan, blir nog till att plugga på de två proven istället. Suck! Orkar inte. Men är ju samtidigt pinsamt att inte skriva ett ord på proven =S Så är väl värt att läsa någon sida iaf.

Natti Natt.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Klart man inte missar detta, ett måste att se Nicole. Ja precis hon hoppas jag kommer gå långt, så glad jag blev med när Tara sa hennes namn först, stärker hennes självförtroende.

2008-02-20 @ 22:26:20
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: Cissi

Jag diggar oxå hon som har ADHD, hon är så lugn och inte lika skrikig o bitchig som de andra... Tycker att hon är så fin med det mörka håret o ljusa hyn ^^

2008-02-21 @ 09:20:04
Postat av: Märtaaa

Jag älskar den tjejen, så jävla taskigt av dem andra att trycka ner henne bara för att hon har ADHD och Asperges syndrom tror jag att det heter. Jag har fått mitt liv tillbaka nu när det har börjat :D

2008-02-21 @ 17:26:52
Postat av: linda

Asperger syndrom heter den :p om jag minns rätt. Jga tycker också om henne. HOn var väldigt fin. synd att hon håller sig undan så mycket. Men samtidigt är väl inte det så konstigt som dom behandlar henne.

2008-02-23 @ 18:57:15
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Oscar

Vilken skit! Fattar inte hur folk orkar med å kolla på det? =)
Och southpark är inte så mkt bättre det heller.

Starkt att du käpar på med skolan iaf...

2008-02-27 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0