> Stupid Cupid

Visste inte vad jag skulle skriva för rubrik, frågade Amanda och hon sa att jag skulle skriva "Stupid Cupid". Jag undrade givetvis varför, och hennes svar blev att hon lyssnar på de nu. Jahopps, så rubriken har alltså ingenting med inlägget att göra, men ändå.

I lördags blev det inget festande ändå. Första gången på flera helger jag inte festat faktiskt. Erika var hos oss. Såg på "Material girls" med systrarna Duff. Helt okej film, tycker jag absolut. Aningen tjejig, kanske, men det gillar jag =) Vi stoppade filmen när det var typ en halvtimme kvar på den, och sprang ut till bilen för att köra till stationen. Bussen skulle gå 01:50. Satte oss i bilen, och då säger Erika "Går den klockan rätt?!" Jaa, klockan i bilen går rätt... Vi hade sprungit ut en timme för tidigt! Hahaha, så det kan gå. Gick in igen, och Oscar frågade om vi glömt något "Jaa, vi glömde att klockan inte var kvart i 2, utan kvart i 1...haha" vart väl vårt svar. Bild (lånad från cdon.com) på filmen:
image148


På söndagen (igår) så ringde syrran och frågade om jag skulle åka till Jönköping då ist för på måndag som det från början var bestämt. Hmm, jaoo, kan jag väl göra. Sagt och gjort, kvart över 7 på kvällen bar det av till Jönköping. Vi spelade Guitar Hero, Singstar och kort. Jag vann Singstar alla gånger utom en. Amanda slog mig då =P Skoj som bara den var det. O med lite alkohol i blodet lät jag som en kråka. Kan ni då tänka er hur hon sjöng? När jag "kråkan" vann över henne. Haha, nämen så illa var det väl ändå inte, kanske.

Idag, måndag, så åkte vi in till stan. Lämnade Tompa vid sin buss och hämtade lillasyster som kom med Stockholms-bussen. Vi gick en sväng på stan. Jag inhandlade lite på MQ och Gina Tricot. Kommer upp bilder när jag kommit hem, för har ingen USB-sladd till kameran med mig. Därför blir det ingen "Dagens Klädval" just nu heller. Ikväll blir det väl mer Singstar och Guitar hero skulle jag tro. "Det vill jag lova, jag kommer äga alla!" sa Amanda precis innan hon gick in till köket igen. satt här bredvid mig o läste lite =P Jaamen vi får väl se hur det blir på den fronten! Jag ska allt ta dom allihopa ;P hehe. Nu lagas det man för övrigt. Oreganokyckling med ris står på menyn. Kyckling är allt en av mina favoriträtter. Riktigt gött är det, och dessutom nyttigt! Bra kombination, tycker jag.

Imorrn ska jag gå upp ganska tidigt, för då ska jag besöka ännu en god vän som jag inte träffat på över ett år. Han flyttade nämligen. Men nu när jag ändå är i Småland tänkte jag att en tripp dit kanske inte skulle vara fel. Får se om jag stannar där över natten eller inte, har jag inte bestämt än. För Lisa och Julie skulle nämligen komma imorrnkväll. Var ju tänkt det skulle bli idag, men gick tydligen inte. Det är för övrigt flickorna som ska med till Bulgarien =) Jag, Thilda, Julie och Lisa. Längtar så, det ska bli sååå härligt!

Nu ska jag gå och se hur det går med maten och kanske vara med på en runda "Bluff Stopp" eller "Nollan" ellerngt =P Skoj skoj. Ska försöka uppdatera imorrn. Inte tillgång till dator och internet alltid när man är borta. Förståeligt, hoppas jag? =) Nu fick jag låna Thildas laptop, ibland har man tur ;P Får passa på när chanserna kommer. Har mmin laptop med mobilt 3G-bredband med också, men ingen teckning här, tyvärr. Nu kom Amandisen med en öl, så nu ska vi ta en cigg. C ya!

Kram, banan.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Anne

haha detta du skrev tyckte jag verkade roligt: Nu lagas det man för övrigt.
Skulle man kunna få receptet ;) haha, har alltid undrat hur man lagar sig en man =P

2008-02-12 @ 13:19:20
URL: http://mumintrollet.wordpress.com
Postat av: Oscar

haha, tänkte fråga nåt i stil med det som Anne frågade =)

Nolnan är det kortspel jag spelat mest näst efter skitgubben =) Skoj, fast det var en herrans massa år sen sist nu..

2008-02-21 @ 16:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0