> "Städar" lådor

Jag "städar" ur lådorna... Översatt: Allt i hela byrån ligger utslängt över golvet o jag har tagit mig en "paus", HAHA! Ja, så kan det gå. Det är inte första ggn jag ska "städa" ngt, som nu, t.ex en byrå, eller det har faktiskt handlat om hela rum(!) o det slutar med att man river ut allt, o sedan tröttnar. Lyckat? Ehh, nej, kanske inte rikigt =D Smartass är vad man är. Har blivit mitt smeknamn sen ett år tillbaka ungefär, av Anna. Haha, ibland stämmer det verkligen in, sorgligt nog^^

Näe, om man skulle ta o fortsätta, kanske? Hmm, orkar inte, men borde =P Jomen får väl ta tag i mina små (hmm, ganska stora) problem. Uppdaterar senare om lite av det jag hittat på idag =) Interesting med bilder o stuff. Kika in lite senare.

Nicolsan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0