> Skolkiiis

Nu sitter jag på 203-bussen till Skara från Falköping, påväg hem. Fy på mig säger jag bara, jag har blivit en riktig skolkis... Eller man kan väl inte bli ngt man redan är, kanske? Nämen det har blivit mkt värre dårå. Inte bra av mig, inte bra alls, men det är ju så mkt goare o va lediga har jag o Linda konstaterat. Vi hade en lektion idag 8.15 till 9 ellerngt, tror jag. Jag gick dit (i tid tillomed!), men kom o gick hela lektionen sen. Amanda (den lilla lymmeln, haha) försov sig o va i skolan 8.40. Då gick jag ut o mötte henne. När vi hade slutat hängde jag med Amanda en stund, sen fick jag mezz av "Lindush" o gick till Stora Cafét där hon satt alldeles ensam o övergiven ;P o väntade på resten av gänget som hade tagit rökpaus. Sen så kom Sara, Martina o Mathilda. Även Madde kom efter en stund. Skulle haft projektarbete, men blir inte så mkt av det när inte Ewalajnen är med har jag märkt. Lilla Bitchen Ewe ligger hemma i influensa, inte bra. Krya på sig står på schemat har jag bestämt!

Nästa lektion började 13.30 (typ nu, alltså). Den orkade inte jag o L, så vi o Marion gick över till Lidl o köpte ngt o dricka o så. Lite energidryck o godis blev det. Sen gick vi till bussen och jag o L åkte in till Borås. Lite sol fick vi tillomed =) Fast det blåste kallt. Gick i lite affärer o L shoppade lite på Glitter. Vid 12-tiden tog jag tåget hemåt o hon tog bussen till sin pojkvän.

Nu sitter jag här, snart hemma. Ingen mat har man ätit idag heller, inte bra. Lite skakis blir man då, när man får brist på... Aa, vad det nu kan vara? Har dessutom ngn vitaminbrist eller ngt sånt, för mina naglar har börjat bli klena. Ngn som vet vad det kan vara? Får väl börja gå på vitaminer igen ellerngt. Mina naglar som brukar vara så långa o fina, jobbigt att det ska behöva bli såhär då. Visst har man varit med om det förr, men det var väldans längesen nu, några år skulle jag tro. Kom gärna med tips om ni kan några =) Kan jag behöva.

Mer bloggande blir det nog när jag är hemma och är klar med disken o fått i mig ngt o så. Lite kommentarer är aldrig fel =) Tack på förhand!

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: amanda

o, you damn skolker! ;) och i skolan är du inte imorn, ack ack. KOM ÄNDÅ VETTJA!

2008-02-25 @ 14:34:40
Postat av: Märtaaa

Men Nicole, gör såhär; sluta blogga och börja vara i skolan lite oftare :P

2008-02-25 @ 16:36:19
Postat av: CC

Aj aj!! Fyyy skämmas på dig, jag saknade dig på Historian faktiskt... Men förstår ju dig helt o håller att du inte ville va kvar o vänta på den! Men snaaaart, så slipper vi skiten för all framtid =D
Mina naglar är oxå såna nu =( Vad jag har hört så är det brist på kalcium när det bli såna vita fläckar... Men vad det är när naglarna blir klena o går av jämt, de har jag ingen anning om. Puss o Kram, min kvalstertå

2008-02-26 @ 17:45:21
Postat av: Evelyn

Hejsan Nicole, ja älska sommaren hihi.. Blivit skoltrött läser jag, vet hur det var man orkade inget man bara tänker på student och bal :) hihi

2008-02-27 @ 22:19:04
URL: http://missevelyn.webblogg.se
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-02-28 @ 11:51:18
URL: http://metrobloggen.se/helenascity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0