> Resten av dagen

Blev ingen uppdatering på tåget, men resten av dagen gick till ungefär såhär:

När Marion mezzade mig sen efter hennes (våran) samhälls-lektion så gick jag, hon och Cissi och käkade. Sen hade vi prov i Export&Import. Det gick faktiskt mycket bättre än jag hade trott. Blev rikrigt nöjd. Grymt mkt bättre än Historian. Historian var ju ett fiasko, haha! Efter att jag var klar (gick näst först...att jag alltid ska va bland de första, åh, hehe) så träffade jag Amandisen en stund. Amanda gick på lektion och sen kom Märta-Pärta och vi (Cissi, Marion, Märta o jag) drog in till Oddball Tattoo hela gänget. Skitläskiga lokaler var det. Utsmyckat med en rustning med en dödskalle i i trappan upp. Marion (som gick bakom mig) skrämde mig som bara den när vi gick förbi den, sheat så sjukt rädd jag blev. Usha. Tydligen så tatuerar han inte på heltid, så är bara öppet 2 dagar i veckan eller vad det var, så fanns inga tider förrän i Maj =S Dåligt... Varför inte hyra in ngn mer? Hmm, aja, men så länge orkade inte Marion vänta, så får bli en annan studio. Så drog Märta-Pärtan tbx till skolan till en lektion. Jag, Cissianen och Marion gick då ner till Crossed Bones Tatto med, men var låst. Knepigt, för annars tror jag de är väldigt bra där. Känns så. Jag kanske skulle ta och göra min nästa gaddning där. Mkt möjligt faktiskt. Får dra dit imorrn och kolla lite priser och så. Kanske beställa en tid. Who knows?

Påvägen tillbaks igen så gick vi in på Players for Players. Hittade massa roliga spel och DVD-filmer man ville ha. Men är ju inte direkt rik just nu, tyvärr. Men var en film där, som jag nästan måste ha, faktiskt. Ska nog dit och inhandla den imorrn. Cissi köpte iaf första Pirates of the Caribbean-filmen. Sen gick vi in på JC för Marion ville köpa jeans. Hittade dock inga hon föll för i rätt storlek. Jag hittade ett par snygga svarta byxor (måste inhandla ett par svarta byxor), men orkade inte prova, så får ta det imorrn med. Så drog vi till Extra Planet, och Cissi inhandlade födelsedagspresent till Camilla och superjätte-försenad julklapp till A-S. Var skoj. Sen ställde vi oss o väntade på bussen o Monkey-gumman ringde mig. Pratade en stund o så. Bussen var 5 minuter sen, men vi hann i tid ändå. Vid 15.00 började nästa lektion. Rättskunskap. Fick sluta tidigare, men jag fick ju vänta till 16.30 på mitt tåg ändå, så spelade inte så stor roll. Gick till Stora Cafét i skolan o jag ville köpa mig en mini-baguette med kycklingröra. Men var en ful gubbe för mig i kön som tog den sista =( Usha för han. Så jag fick ta en skinkfralla ist.

Tjöta med Marion en stund, sen gick hon till bussen, jag fördrev tid i typ 5 minuter till, för ville inte gå ut i regnet, sen gick jag till tåget. Satt mest på MSN på tåget o så... Hemma sen så stod HoneyBoy och lagade korv i bröd. Var gött. Med pulvermos, rostad lök, bostongurka, ketchup o senap =) Så har  man gjort sig en egen halv special. Sen hoppade jag in i duschen o efter det började "Du är vad du äter", och med denna gången var Lars-Åke "Babsan" Wilhemsson =) Han är rolig, tycker jag.

                    
 Kjell-Åke som Kjell-Åke         Kjell-Åke som Babsan

Men sen (nu) så hamnade jag här. Så nu tänkte jag gå och packa lite tills imorrn.
Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Faan, vad du ska blogga mycket då =P Hinner ju knappt läsa klart ett inlägg fören ett nytt har dykt upp, kul =D Den rustningen var läskig, som tagen från Mysteriet på greveholm! Haha, stackrs liten, en ful gubbe som tog din baguette! Fyy på han... Puss o kram =)

2008-02-22 @ 10:05:48
Postat av: Märtaaa

Herrejisses, nu bloggar du som fan men kommenterar nada innan var det lite tvärtom... Va kul där inne på Oddball, haha. Babbsan gillar jag :)

2008-02-22 @ 16:33:23
Postat av: Oscar

Håller med Cissi, jag hinner ju aldrig läsa ikapp mej juh..
Detdär avsnitten var lite halvsegt tycker jag, fast Annas korv-skämt var komiskt =D

2008-03-03 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0