> Morgan och Conrad

Jaa, vart ska jag börja? Dessa konstiga varelser från lilla hålan Fritsla. Har tyvärr ingen bild på dem, men får väl ta o fixa det. Det är minsann någonting speciellt med dem, haha! Ska jag skratta eller gråta? =D Svaret blir ganska givet; gråta! Hahaha, nää, skratt, mycket skratt. Anledningen till att jag skriver om dessa små (okej, jag är både yngre o mindre, men anyway) klasspolare är att de bad om det. Jaa, det är sant! Ni skulle bara veta. Satt på sina bara knän o bad ;P ...Okej, fine, riktigt så gick det inte till. Jag o Ewalajnen satt i ett grupprum nyss med dem. Morgan skrev på sin APU-rapport och Conrad satt bredvid o psyka honom =) Skoj o se på iaf. Jag o Ewe förberedde oss lite smått för våran redovisning i religionen. Inte för att det har med religion att göra (thank god!), men ändå. Vi ska prata om etik och moral, visa några klipp ur filmen "Sandor /slash/ Ida" och prata om boken "Anarkai". Conrad o Morgan slipper för de gjorde det igår. Åh, jag vill med ha det överstökat nu, men vi börjar 13.10.

Men i alla fall, vi skulle gå därifrån upp hit (till Infoteket/stora datasalen). Och så bad de oss att skriva någonting om dem, helst sexuellt! Haha, jag har ju inga erfarenheter av dem sexuellt så jag får väl ljuga ihop ngt då ;P Hmm...Vad ska det bli? Vad ska jag göra för avslöjanden?... Kommer inte på något bra nu. Frågar Ewe som sitter här bredvid. "Hmm, jaa..." Det var minsann inte lätt detta. Ewe har ju inte heller några sexuella erfarenheter med dessa pojkar. Tyvärr ;P Haha. Vet nog att hon väldigt gärna vill, men hmm, neeej. Hahahaha. "Hahaha, nehääe" säger hon. Blev ju ljug om henne istället nu, fandå, jag kommer inte på något bra. Får väl ta det en annan gång när jag har mer inspiration och fantasi.

Men för att berätta någontoing som var lite roligt så kan jag ju tala om (inget ljug denna gången, jag lovar!) att igår så var Conrad o Ewe ensamma i kopieringsrummet =o O vad tror vi hände då? Dom hade s... haha, nee, de kopierade! Och vad är det med det då? Jo, Conrad skulle kopiera Ewes papper och han trycker på 100 kopior! =D Haha. Ewalajnen flyger i taket och vet inte vad hon ska ta sig till. Vågar inte trycka på alla knappar på kopiatorn heller. Det är inte lätt. Conrad: "99...98...97...96...". Kopiatorn spottar ut papper "...95...94...". Ewe har fått total damp nu och står och hoppar, går runt i cirklar... Äntligen hittar hon stopp-knappen! Haha, jaa, sån är Conrad ;P

Nu börjar jag snart. Ska skicka ett sms från datorn nu när jag ändå sitter här tänkte jag. Sen får vi dra oss nedåt igen och catcha up de små liven igen =P Sen blir det dags för redovisning.

Ha det gött!
Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Ciiiisssiiiii

Hahahahahahaha! Jag kan se Ewe framför mig i kopieringsrummet... Vilka lattjo clasmates du har, ska vi byta? =P "De små liven" o det kommer från rätt käft va =P

2008-02-06 @ 15:13:57
Postat av: Märtaaa

Haha, fan va klockrent! Han Conrad verkar vara en rolig figur faktiskt :P haha! Stackars Ewe ;P

2008-02-06 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0