> Missar Gynning

Igår...Inatt...Imorse, eller vad säger man? Aa, alla 3, kanske? Jag och Amanda badade iaf Jaccuzzi. As-skönt var det verkligen. Bubblor o allt. Skulle tända varsinn cigg, men gick inte så bra. Onyktra som vi var så tappade A både ciggen och tändaren i vattnet, haha, klaaant! Sen så spelade vi Guitar Hero och sjöng Singstar med. Skoj skoj. Paulina tog mig i Singstar, men jag är fortfarande bättre än A!

Idag gick jag upp tidigt. Bar av till en liten ort i Jkpgs Kommun. Skulle träffa min gamla goda vän som jag inte träffat på över ett år. Skojskoj, massa prat i mun på varandra kan jag säga att det blev.

Nu är jag påväg tbx till Thilda o company. Åh, missar både Gossip Girl och I huvudet på Gynning idag =/ Stackars mig. Nämen de är de två program i veckan som jag verkligen vill se. Så missar man just precis dem. Lite surt, men det är ju bara att lyckas att inte missa reprisen på söndag.

image154 image155 


Imorrn ska jag hem till lilla familjen i Skara igen. Efter att ha varit iväg från söndag till onsdag ska det bli jätteskönt att komma hem och verkligen ta dagen som den kommer och få saker gjorda hemma. Ha lite riktigt lov. På helgen blir det festa, skulle jag tro. Har massa jobbiga läxor och skolarbeten som måste bli gjorda med. Jobbigt, blir nog inte så himlans mkt till lov detta ändå, när jag tänker efter. Men man får iaf sova ut. Åh, är nattuggla så att sova ut till 12-13 är superskönt.

Men sheat så förkyld jag verkar ha blivit nu då´=/ Kom smygandes på mig igår. Nu rinner näsan hela tiden nästan känns det som. Jobbigt, varför nuu?! Vilken skoldag somhelst skulle jag kunna va förkyld, men vill va helfrisk på lovet. Men det var allt för mig just nu. Kan ju än en gång ursäkta mina få och sega uppdateringar, men imorrn ska jag hem, då blir det skärpning för min del.

Nicolsan


Kommentarer
Postat av: Oscar

Åh, jag vill också bada Jaccuzzi ju.. Så jävla skönt och avslappnande...
Sega uppdateringar? Tycker du har skrivit hur mkt som helst juh...

2008-02-21 @ 16:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0