> Men så jobbigt

Innan jag åkte hemifrån imorse tänkte jag tagit en "dagens klädsel"-bild, men kamera-batteriet var urladdat. Åh, orka att det laddar ur så fort. Behöver nog ett nytt. Men nu ligger det iaf därhemma på laddning, så får väl ta den när jag kommer hem. Är btw hemma sent idag, för slutar inte förrän 16.15. Hatar torsdagar. Så får hoppa in i duschen, käka mat, se på Anna Skippers "Du är vad du äter", sen packa (ska sova hos Mami fredag till lördag, hade vi tänkt), sen är det ju typ läggdags. Men så jobbigt att jag inte hinner ta det lite lugnt... Massa saker o göra hela tiden. 

Hade Historia-prov på världskrigen nu på morgonen (kl 8.15), o läraren började nästan med att säga "Det är mycket möjligt att ni behöver sitta längre än till halv 10, då går vi upp och sätter oss i ett komvux-rum iställer för det ska vara lektion här då". Eeehh =S Längre än till halv 10? My ass! (får man säga så?)... Jag säger det ändå: My ASS! Finns det folk som sitter så länge, som kan allt som skulle läsas på (typ 30 sidor anteckningar, 25 sidor lösblad och 20 sidor i den Bibel-tjocka läroboken?! Hur pallar man? Jag gick iaf först... Efter typ 10 minuter. Vart väl väntat, men ändå. Han bara tittade o viskade (för att inte störa de andra) "Är du redan klar?!" Jag: "Eehh, jaa, dådå?" Han: "Hur gick det här, eller? Kunde du något?" Jag: "Hm, nae, det gick väl inte så bra, kan jag väl inte påstå". Haha, vilket skämt. Jag hade iofs läst på lite på tåget imorse, fast somnade nästan med pappret i handen, så fick väl i princip inte in ngnting. Eller jo, en enda sak lärde jag mig faktiskt: Att första världskriget var 1914-1919 och andra världskriget var 1939-1945. Och mellankrigstiden (vad nu det är förngt?) är däremellan, alltså 1919-1939. Den, ni ;P hehe. Fast det kom givetvis inte med på provet, så hjälpte mig inte så mkt, tyvärr.

Nu sitter jag uppe i stora datasalen (Internet-cafét) i skolan och väntar på att Marion ska sluta Samhälls-lektionen. Jag borde ju egentligen vart på den med, men blev inte så. Skulle jobba lite på projekt-arbetet med gänget. Men blev väl inte riktigt så heller. Oopsie =P Haha. Måste fixa lite papper från min mentor med, shit, det glömde jag ju när jag träffade honom innan. Ojoj, får la ta det... Hmm... Sen eller ngt ist dådå. Tänkte även ta och öva lite på andra provet vi ska ha vid 12-tiden på lunchen. Typ strax. Kanske har lite mer chans i Export&Import än i Historia iaf. Får vi hoppas. Det intresserar ju mig mer iaf. När vi är klara med provet tänkte vi dra in till Oddball, för Marion ska fixa tatuerings-tid. Jag har inte råd nu, tyvärr =/ Men kan ju prata med ngn tatuerare om mitt motiv iaf.

Amanda den lilla stackaren drog hem till mumintrollen för att vila, mådde inte bra. Stackars liten. Jag känner mig förresten inte heller helt bra än. Känns som jag är påväg att få halsfluss =/ Uscha. Men nu slutar nog Marion strax så jag får väl ta och avrubda här då =) Skriver mer senare. Typ när jag sitter på tåget hem skulle jag tro att det blir.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Märtaaa

Säg "My Nose" istället! ;P Där var jag med på oddball. Va Marion var barnslig när hon skulle in i huset, kunde inte gå först och kunde knappt gå till honom ,hihi :)

2008-02-21 @ 17:31:05
Postat av: amanda

lilla stackars amanda, de är jag de. :/ & lilla stackars nicole, de är du! :) ses imorrn hooney

2008-02-21 @ 20:19:51
Postat av: Muuuuu

Tss, vad tusan snackar du om?! Vi kommer att få varsitt fett MVG på historian! De där årtalen var visst med på provet, fan vad du ljuger! Klart man kan säga så, men in my näsborre - det låter bättre! Du o Fjoscar borde åka iväg en helg till ett spa eller ngt, ba för o chilla ;) Loooove U!

2008-02-22 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0