> Mami o Camilla

Idag gick jag upp sådär übertidigt som jag brukar göra. Kände mig lite illamående, men sminkade mig, åt en macka och stack till bussen. Fick springa. Hann med, men när jag satte mig på bussen så mådde jag ännu mer illa =/ Fy fan, ont i magen o så med. Jag har en viss förmåga att ignorera när jag mår dåligt eller är sjuk. Tänkter typ "Åh, jag överlever, är inte hela världen. Mår säkert bättre om en stund". Det gjorde det inte idag. Åkte till Falköping, men kände att "Näe, detta går inte". Så väntade i en kvart sen tog jag busen tbx igen. Samma busschaufför som på ditvägen, lite pinsamt =P haha. Han sa typ "Nämen åker du med tbx igen, det var en snabb visit =)". Trevlig var han iaf. Var bra att jag åkte hem för jag mår fortfarande inte bra. Sov en timme ungefär när jag kom hem, sen körde jag O-J till praktiken. Bytte förresten tvättid med, kände att jag kan inte vänta till söndag, tvättkassarna svämmar nästan över alla redan. Så tog en tid i lilla tvättstugan 16-21.

Kom på att jag måste bara berätta om lite skoj jag och "Cissianen" hade för oss i måndags. Vi sågs en stund innan sista lektionen började, Historia A, som för övrigt är det enda ämnet vi har tsm. Vi flummade, garvade o sa massa skoj. Hinner knappt tänka innan man svarat o inte hon heller =P Haha, skitkul. Lite exempel på vad vi sa:
Nicole: Hur känns det att va så kort?
Cissi: Hur känns det att va så dum?
Jag hann precis säga klart när hon svarade =D Haha, snabbtänkt. Hon syftade på att jag är blond^^ 
Nicole: Cissi, du är rolig.
Cissi: Jag önskar att jag kunde säga detsamma^^
Även här hann jag knappt snacka klart innan hon svarade =P Hon var ironisk, haha!
Nicole: Det är ju bra att du är kort ibland för om du skulle ramla så har du ju inte så långt till marken!
Hahaha, erkänn jag är smart? en var jäkligt bra, tycker jag allt ;P
Nicole: Åh jag har glömt hur man sätter på ljudlös!
Cissi: Men det är väl inte så konstigt, ditt IQ är ju lika lågt som dig.
Jag ÄR längre än dig Cissi, inse fakta. Kom på efteråt att jag skulle svarat typ "men jag är iaf inte lika låg som Glocalnet". För övrigt fick jag en blackout mitt i allt skrattande, kan faktiskt sätta på ljudlös, haft min älskade SonyEricsson w880i i nästan ett halvår nu =P ags o byta snart? Hmm, näh, det får vänta.
Nicole: Du är så kort, så det kan väl inte vara så stor skillnad på att gå och krypa på marken?
Hahaha =D Sheat, ibland får jag allt till det, tycker jag! Herregud så jag skrattade när jag skulle säga den.
Cissi: Hallå! Jag föddes faktiskt före dig!
Nicole: Ja, det gjorde du! Hur förklarar du då att du är så kort?...börjat krympa?
Jaa, sånt har vi för oss =P Haha. Klankar ner på varandras längd (eller ska jag säga hennes korthet?) haha. Hörde inte ett ord av vad läraren sa den lektionen o vi som ska ha prov i det ämnet imorrn. Inte bra detta, men ett IG är väl inte hela världen? Näh, det tycker jag inte. Man ska ju få ha lite kul med. O den läraren kör faktiskt för hårt med oss, dessutom. Komvuxlärare som kör högskolenivå när vi bara är 2:a och 3:e ringare. Hallå eller?! Hm, han borde börja tänka om. (För övrigt, bild på min älskade mobil) :

image177

För övrigt fyller Mami o Camilla år idag. Grattis på er! Camilla får sin present från mig och O-J imorron o Mami får sin på fredag eller ngt. Har fortfarande inte köpt ngt till henne. Tänkte dra in på stan när O-J slutat o kolla om vi hittar ngt skoj. Några förslag, kanske? Tacksam för alla förslag jag kan få.

Nicolsan

Kommentarer
Postat av: Gabriella!

Tack tack:)

2008-02-20 @ 13:13:06
URL: http://angellife.blogg.se
Postat av: Märtaaa

Sånt snacka vi aldrig om på våra historia-lektioner ;P Jag minns våra trafikkunskaps-lektioner :D de var roliga ! Love you

2008-02-20 @ 17:07:32
Postat av: Cissi

Haha, det var kuuul. Hörde fröken säga Mussolin(eller vad den nu heter, känns bra detta att vi hade prov för typ en timme sen) nångång, sen vart det inte mer med det =P Bästa historialektionen hitills =D

2008-02-21 @ 09:17:35
Postat av: Oscar

Roligt. =)
Fast jag fick ju höra alltihop direkt när du kom hem =)
SÅ roligt vet inte jag om jag har haft på lektioner nån gång

Mindre kul å va sjuk \

2008-02-27 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0